Toggle Dark Theme
logo
235,837 posts archived
69

I'm 27, she's 24. Been seeing this girl every other weekend this past month or so. It's mostly just hanging out and making out, but no f-closes. However last night happened like this:

Around 8:30ish I get a "Wyd?" text from her. I say "Hanging out with friends. You?"

"Same!" she responds.

"Cool. Wanna come over later"

Then she drops "Wanna fuck later?" At this point, I'm surprised. I don't remember the last time I've had a bitch be so forward with me without a prior f-close in the bag.

Here's where I think I may have fucked up my frame. I said, " Yeah. I'll let you know when to come by". She responds with "Cool".

Couple of hours go by, people at the party I'm at start dispersing and I decide to head out. I get home and hit her up with "You can come over".

"Now?"

"Mhmm"

"What"

"You can come over now"

"Yeah? Yeah"

"Yeah"

"Okay"

"Let me know when you get here"

Then silence. No show, or a reply back.

I worked on some music then went to bed.

So, fellas, where was the fuck up? Was it a shit test and did I jump too quickly at her words? Or this on her?

I already know to go no contact, but I know this girl most likely will text me sometime again soon (we have bit of a history), and when she does, what ought I say, if anything?


[–]1atticusfinch1973 148 points149 points  (27 children)

Always strike when the iron is hot. Shouldn't have delayed it, it gave her a chance to hook up with someone else.

[–]jy432 1 points1 points [recovered]

Atticus, serious Q .I get strike when the iron is hot but dropping everything youre doing to fuck some thot ...?

I do agree with you as she probably wound up sending texts out to other guys & wound up fucking one of them

[–]1atticusfinch1973 44 points45 points  (17 children)

The guy hadn't fucked her yet and she offered it up on a platter. I'd jump on it.

[–]jon94 31 points32 points  (14 children)

Fuck that, if I’m having a good time, I’m not bailing on my friends for a plate.

“Please, may I have a crumb of sex?”

[–]Garathon 3 points4 points  (0 children)

Yeah, why should you pull out from fucking your boys up their ass for a girl?

[–]Ballosaurus 10 points11 points  (4 children)

I’m with you. Pussy is plentiful. Quit acting like you’re starving

[–]jon94 14 points15 points  (3 children)

Shits gone downhill around here lately. A lot of bad advice getting spread.

[–]TurboEdition 4 points5 points  (2 children)

Yes that's what I'm seeing lately.

[–]jon94 4 points5 points  (1 child)

It’s like we’ve been invaded by teenagers who think they understand RP, but still spout BP shit like “if she texts you she’s horny drop everything and run to her.”

[–]TurboEdition 0 points1 point  (0 children)

More like fuckboys that probably do less than what they preach or brag. You can sense it. Maybe BP trolls too, since this sub has gotten alot of attention lately. So many shitty thirsty BP advices.

[–]Pluglord 7 points8 points  (1 child)

Not all guys here are macho Chads who have bitches in line ready to drain their balls at a moments notice. Some dudes here are trying to develop plates/fwbs or just need to get one off. Hilarious how everyone in this subs a rockstar pussy slayer nowadays.

[–]jon94 -1 points0 points  (0 children)

If that’s how you feel, that because you’re not getting any you have to be at some girl’s beck and call, then you’ve completely missed the point of this sub.

[–]ShotgunTRP 2 points3 points  (2 children)

It comes down to what you want.

Want the puss? Strike while iron is hot

Prefer to stay at the party? Stay at the goddamn party

It’s not that difficult.

[–]jon94 0 points1 point  (1 child)

Right. Seems everyone here thinks you should drop everything at the hint of getting laid.

[–]ShotgunTRP 0 points1 point  (0 children)

Because op wanted the puss but sperged out and wants to know where he went wrong

[–]Sexandswishers 1 point2 points  (0 children)

This made me lol...

I’m either tired, or really high cuz I had to word out laugh out loud to be able to spell lol

[–]0io- 3 points4 points  (0 children)

Opportunity may not knock twice. Get it while it's hot.

[–]-earthmover[S] 4 points5 points  (5 children)

I considered this, but why would she keep responding if she's hooking up with someone else?

[–]Ubiquitous-Toss 38 points39 points  (0 children)

In case the someone else didn't work out

[–]BookyMcBooks 42 points43 points  (2 children)

TRP explanation every time a girl doesn't respond: she's getting banged by a football team.

[–]TheEndOfCorruption 15 points16 points  (0 children)

Sometimes it's just laziness and they're like "I'm just gonna watch netflix instead and make him go nuts over me... he'll do something romantic in response ..." And then he doesn't and now she has doubts and is angry, and nothing makes any sense to her then the hamster is like "girrrl he doesn't deserve you!"

[–]Red-Nerd13 1 point2 points  (0 children)

Porn & TPR taught me this is true.

[–]sebastianconcept 2 points3 points  (0 children)

Man... I was in a fuck marathon with a girl and while resting she was often on whatsapp and tinder making arrangements for her next days with other dudes.

[–]jackandjill22 0 points1 point  (0 children)

That and perhaps something else. Might've been a comfort test. She was gauging how quick he was willing to cancel what he was doing to see her. Maybe not, but sometimes I've seen girls do things like this to gauge their interest. She'll just pretend to see how thirsty & attached the guy is to her.

[–]PossiblyBreathing 117 points118 points  (3 children)

She probably banged someone else.

[–]iwviw 53 points54 points  (1 child)

Or she felt dissed that op didn’t respond aggressive enough. I know a lot of girls who are super insecure and take any little thing as a personal attack

[–]AscensionExperiments 16 points17 points  (0 children)

Yeah. First of all, if they've been making out on the regular, how do you NOT turn that into an f-close? I've never fucking had that happen. Also his response should have had some element of teasing in it

[–]sebastianconcept 1 point2 points  (0 children)

I agree with this. You didn’t fucked up

[–]krunchtimer 86 points87 points  (3 children)

IMHO, I would have replied with some kind of "I'll pick you up later" approach rather than expecting her to come to me. I just don't ever trust that a woman is going to be pro-active and DO something.

It also sucks that you may have not pursued an opportunity with another girl at the party because you may have thought you have a sure thing for later in the evening.

[–]TRP VanguardHumanSockPuppet 16 points17 points  (1 child)

No. Even picking up a bitch for sex is needy.

If she's not coming over enthusiastically, she's not into you. Next.

[–]Drakane1 1 point2 points  (0 children)

yeah no this is stupid next you'll tell me telling a girl she's pretty or asking a girl to hang out is to needy she should ask you out, game happens when the girl is in you're presence. girls dont want to be seen as sluts

[–]Senior EndorsedMattyAnon 35 points36 points  (1 child)

Then silence. No show, or a reply back

Next.

It's that simple.

[–]360_no_scope_upvote 11 points12 points  (0 children)

But-but-but

[–]nross368 19 points20 points  (0 children)

You missed your window. I had the same happen to me but I actually fucked. She hit me with the wanna go to the beach or hookup or something. so i hit her back with come over. It's not being needy if she is asking you to fuck and you respond with where r u or now or lets meet

[–]bluefingerblue 16 points17 points  (0 children)

I kinda get the feeling she was toying with you. You said you haven’t f-closed yet.

When she said “wanna fuck later?”, I think she was being sarcastic. I think she was trying to tell you that’s how she interpreted your invite to come over.

Problem is, you haven’t fucked yet so her ASD is still activated. It doesn’t seem like her attraction level is high enough to agree to a sex invite.

I would just soft next for a week then hit her up with plans the following week. Go out with her one on one. Make sure you escalate and try to fuck. Let her tell you no. But at least try.

[–]sirdaaz 7 points8 points  (0 children)

who cares? she fucked someone else. you should too.

you did nothing wrong.

[–][deleted] 14 points15 points  (0 children)

Maybe a lot of things. She forgot or got caught up. Accept in the future and dont expect her to show. Do something you enjoy anyways. Dont wait on her.

[–]red_matrix 7 points8 points  (0 children)

She was horny and wanted it at that moment. She either found someone else or lost interest in OP.

[–]effyouasshole 31 points32 points  (0 children)

You didn't fuck up at all. She's just a flake.

Your move now is to soft-next her. Personally, if/when she comes back, I'd immediately respond with: "You're coming over tonight at 8pm and getting your pussy stuffed. Don't wear underwear."

On the down side, being this direct has maybe a 40% chance of success. On the up side, either way I don't have to deal with flaking anymore. I just don't give a shit. My time is valuable, and I'd rather roll the dice on someone else. But again, that's just me.

[–]Jsieijejeieokkd 4 points5 points  (0 children)

I agree with the others. Strike while the irons hot.

[–]ibzzi 1 points1 points [recovered]

Okay someone says they wanna fuck you and your response is yeah. I'll let you know when to come over. No excitement, no hyping up what y'all gonna do to eachother. Nothing. Gain some personality for crying out loud. And then you just hit her with you can come over now. Lol. Are you a fucking robot? No wonder she lost interest.

[–]-earthmover[S] 0 points1 point  (1 child)

What would you have said instead? Mind you, I know everyone is basically saying to strike when the iron is hot, and I get that, but I did not want to appear needy to get some.

[–]VigilantSmartbomb 1 point2 points  (0 children)

I took it as you didn’t seem interested. Game, but have fun, it’s a game! Lol

[–]1MrTheFalcon 1 point2 points  (0 children)

You don't need this kind of hassle. Shes living in the moment. Just ignore anything that isn't logistics, and enjoy it when you hang out in person.

[–]recursoinominado 1 point2 points  (0 children)

Unpopular opinion: She could just be tired/too drunk etc. Women are flaky, we all know that, if she is horny and interested now, doesn't mean that she will be in a few hours of dancing, drinking etc. Altought it can seem a little too eager, i second the opinion on strinking when the iron is still hot, you could make it seems like you were already going home or something, not like you dropped everything to go to her.

[–]uptimex 1 point2 points  (0 children)

" Yeah. I'll let you know when to come by"

This could be written when you have already banged her. If it is the first time and she made a move, you should show "equal" interest. Not disinterest while she is interested. You just punished her for her interest and willingness. You basically banged her ego.

But it is not a lethal mistake. You can now go with "Hey, I had a little headache yesterday (that day), what about a coffee today" it will show that you had an objective reason of "being cold". 40% you will regain the lost interest from her side. 60% she will think "I want to punish you for your disinterest to my person, I will make you hurt for that".

p.s. I personally don't think that she hooked up with someone else. She seems heavier, she took your words seriously and punished you.

[–]ShotgunTRP 1 point2 points  (0 children)

Do some kind of non-serious response that shows interest but not needy

  • “Wanna fuck later”?

“I could but I’m busy sorting out my stamp collection/cleaning under my fridge/curing cancer/practicing my stripper routine/running for president”

“Inside or outside”

“You gonna take me to dinner first”?

She’ll banter back, you say let me check my schedule, text back and say “I can meet you {here} at {this time}”

When it’s 5 minutes before you leave, send a text saying you’re running a bit late if you wanna test for a flake. If she doesn’t text back you’ve been flaked, if she does it’s on.

[–]jy432 1 points1 points [recovered]

Lol this shouldve been a slam dunk dude.

Get done with whatever your doing. Get home, shower... eat whatever. Invite her over. OR i guess if you really wanted some ass you couldve done what the other guy said & tell her you can pick her up but idk about that one... i mean if she has a car & shes already been over to your house in the past then why offer to chauffeur her around - comes off as needy & like you dont get pussy often

[–]-earthmover[S] 3 points4 points  (2 children)

Get done with whatever your doing. Get home, shower... eat whatever. Invite her over.

Okay so basically what I did.

[–]jy432 1 points1 points [recovered]

Just reread it. I personally dont think you did anything wrong... totally dropping what you were doing to fuck some thot is kind of lame. Especially if you were having fun at this party.

[–]TrolsMan2 5 points6 points  (0 children)

Exactly. All this guys answering would drop everything if a girl was down to fuck.

[–]no_condoments 0 points1 point  (0 children)

Usually we translate what girls say, but apparently we need to translate for you too.

" Yeah. I'll let you know when to come by"

Translation: yes, I'm interested but do not come over or even text me until I text you first.

This was a logistics problem, not a frame problem. She ended up doing something else or meeting someone else or getting too drunk or whatever. You never should've texted that to begin with.

[–]Bruchibre 0 points1 point  (0 children)

Dude I know TRP advocates acting aloof in order to get girls to want to fuck you, but the moment they say "wanna fuck" it's time to go for the kill don't you think so? Did you think she was your little bitch and would wait for you for two hours with her pussy wet? Now you have to start from scratch again, her slut shied is up.

[–]send_it_for_the_boys 0 points1 point  (0 children)

I’ve had similar scenarios before and had them go both ways, I’ve had some that treating as a shit test worked and didn’t work. I even had a girl sending me videos of her fingering herself and she was begging me to throat fuck her, all kinds of shit, and I started escalating it and guess what when I got around to taking care of it she flaked. No reply. Not trying to brag but ive noticed that when some of these bitches just get your attention they feel they have won and that’s it for them. Carry on.

[–]Senior Endorseddr_warlock 0 points1 point  (0 children)

Dude, why not just invite her to the party youre at, Flirt and touch a bit, then reolcate for a bang? Return to the party after.

[–]Alejandroses 0 points1 point  (0 children)

Nah she was just trynna find someone to fuck her right then and there and since you were busy she maybe found someone else. You didnt do anything wrong its happened to me before.

Next time just make a move though and see what happens. If she shows no interest then just next. I think she will come around eventually tho.

If you ever do smash just make sure you give that thot the dick of a lifetime. Let her go back to that day where she flaked on you and think "Damn I missed out on this A1 dick" lolol

[–]HurricaneHugues 0 points1 point  (0 children)

I like to strike my iron when it's all cold and stiff.

[–]forsaken_in_the_dark 0 points1 point  (0 children)

I am sorry but your messages reminded me of this:

https://www.youtube.com/watch?v=3OS5wFSzEdg

Are you from Manitowoc?

[–]MatthewHull07 -1 points0 points  (0 children)

hahahah there is a subreddit for these kind of questions. Who the fuck knows? without asking her you will not get a clear answer. All these wanna be "alpha" males can try to provide reasoning, but if you want a direct answer ask her.

[–]muscleg33k -1 points0 points  (0 children)

She probably found a guy that would do it almost instantly

[–]MonkMode2019 -1 points0 points  (0 children)

Sounds like a pitty fuck, unnatural. Likely lead to guilt or regret on either or both parties.

Wouldn't hurt to test it and see. Then you will know. Regret vs. remorse deal. Live and learn.

[–]_Anarchon_ -1 points0 points  (0 children)

I don't deal with chicks that forward. I gotta drive. I would have told her to pound sand the minute she asked.

It's also kind of a shit test. If you drop what you're doing to bang her, she knows she's got you. If you delay, she ghosts you and fucks someone else.

[–]rexchan91 -1 points0 points  (0 children)

Personal opinion, she in girl night out with her gf talk about other dude dick size, and then she play game with her bestie by random msg anyone in her phone list to see how many thirsty beta fall for that prank. And you are the unlucky guy

[–]Nighthawkdragon8 -2 points-1 points  (0 children)

Not a shit test to test your personality. More of her making sure she didn't seem like a slut in her own eyes, if that makes sense. So when you said yes to "wanna fuck", it made her uncomfortable, since you haven't had sex yet. It made it seem like there was too much of an agenda, and it wouldn't just happen organically. It would have been best to say something that makes her comfortable, like "Idk if I want to do that, but I do want to see you tn." or something to change the topic, not exactly sure but I hope you get the general idea.